Beoordelingen van China Palace Heemstede

Recente recensies

5.0
Yvonne de Groot
vandaag

Heerlijke, superverse sushi. Goed van smaak, ziet er heel aantrekkelijk uit.

freek dille
gisteren

mijn complimenten gaan naar de koks , maar ook de bezorgers .

Astrid kramer
1 december 2022

De loempia’s zijn normaal altijd goed, maar vandaag droop het vet eruit! Is niet wat we van jullie gewend zijn. De andere gerechten waren weer heerlijk.

Peter
28 november 2022

Uiteraard weer prima en heerlijk van smaak. Ietsje minder warm dan gewend, maar was zondag en je kunt dan meteen lekker happen ook. :) Wel tijdig besteld; en best nog snel bezorgd ook. Voor de zondag. :D Met een uur na bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rina
27 november 2022

Het was weer heerlijk en goed 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul vdBroek
27 november 2022

Zo als altijd was het heerlijk,alleen mijn extra portie bami was vergeten.

Ellen
26 november 2022

Heerlijk gegeten met familie (jong en oud)

Warmerdam
25 november 2022

Voor het eerst besteld en ga zeker terugkomen want is zeer goed bevallen!

Colink
25 november 2022
J de Smit perukel
24 november 2022

Lauw tot koud eten gebracht! Smaak flauw

Adriaan
23 november 2022

Was echt goed heerlijk mals vlees en super verse groente bestte van Heemstede en Haarlem

Peter
23 november 2022

Heerlijk van smaak. En net binnen half uur na bestellen al bezorgt! Wauw.

Rob
22 november 2022

Er was helaas geen sambal bij. Vergeten?

Hoogkamer
20 november 2022

Heerlijk vers eten en een snelle vriendelijke bediening

Jamie heeremans
19 november 2022
Loes Kampers
19 november 2022

Constante kwaliteit en zoals altijd erg lekker.

Marcel en Diane
19 november 2022

Eten werdt netjes en vrij snel bezorgd, zowel de smaak als temperatuur was uitstekend.

Louis de Haas
19 november 2022

Echt heel erg lekker gegeten en de bestelling was perfect op tijd klaar. Echt jullie zijn een top tent!

Marina Pijst
16 november 2022

hij was weer super

Adrie Louwerse
14 november 2022

Eten was al koud bij aflevering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

natasja
14 november 2022

Eten was warm en lekker ....maar weer de kroepoek vergeten wordt een beetje een gewoonte

Reactie van China Palace

Beste Natasja, ik bekijk uw bestelling, maar u heeft helemaal geen kroepoek besteld!

Fran
14 november 2022

Was erg lekker en goed warm en op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rudolfgeert
14 november 2022

Heerlijk! Ook doen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pim van golberdinge
13 november 2022
John
13 november 2022

Het was weer heerlijk en precies op afgesproken tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Doron
13 november 2022

Alle 3 de gerechten waren behoorlijk droog. Niet vers of opgewarmd ? Ik ben beter gewend.. helaas Bezorger was niet heel vrolijk

H.C.M. Beijer
13 november 2022

Zoals altijd weer heerlijk en prima op tijd bezorgd. Al jaren dik voor elkaar.

Deuss
11 november 2022

Altijd top en constante kwaliteit. Bezorgen netjes geregeld .

Luuk Rensen
11 november 2022

Eten was lekker - echter niet uitzonderlijk - had beter / anders gekruid kunnen worden; het was een wat neutrale smaak - en heb in het verleden dezelfde gerechten smaakvoller gegeten. Van 0 tot 10 zou ik het eten met een 6 waarderen

H.M. Jacobs
10 november 2022

Bezorging snel en op afgesproken tijd. Smaak van het eten was heel goed.

Katja de brouwer
10 november 2022

Heerlijk na werk eten te krijgen van jullie, was weer heerlijk

@
9 november 2022
Van der Velde
9 november 2022

We hebben gesmuld, alles lekker en goed warm

Jan
8 november 2022

Eten was niet echt warm, chauffeur stond bij het verkerrde adres

S
7 november 2022

Het eten was prima maar 1 uur en 45 wachten op je bestelling is echt te lang!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans Terhoeven
6 november 2022

Zoals altijd super !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vincent
6 november 2022
Ron
6 november 2022
M.Paulus
6 november 2022

Snel, op tijd, makkelijk bestellen, grote keuze

Gieske
5 november 2022

Was prima

Baron
5 november 2022

Op tijd klaar en zoals altijd heerlijk eten (foe yong hai en tjaptjoi met ossenhaas)

Marga
4 november 2022

Het was weer heerlijk, tikkie laat, maar ja zondag

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans Terhoeven
3 november 2022

Zoals gewoonlijk top

Hannah
3 november 2022

Heerlijk gegeten

Pim
2 november 2022
M.B
1 november 2022
ELFERINK
1 november 2022

OVERHEERLIJK, GA DOOR ZO!!!!

M. Heesemans
31 oktober 2022

Normaal gesproken altijd netjes op tijd, of een belletje dat het iets later wordt. Nu niets vernomen en bestelling kwam 50 minuten later.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hanneke Tillemans
30 oktober 2022

Had 3 gerechtjes besteld. Kreeg alleen de pangsit en de loempia. En het was koud. Heel jammer had nooit klachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

pim van golberdinge
30 oktober 2022
Marit Huizinga
30 oktober 2022

Weer heerlijk gegeten!

rudolfgeert
29 oktober 2022

doen!

Sander
29 oktober 2022

Smaak en samenstelling vh eten goed. Bestelling duurde 1.5 uur voordat het kwam. Dat is echt lang en kan verbeterd worden!

Dirk
29 oktober 2022

Het eten is verfijnt van smaak, hier kan je rustig bestellen! De bezorging is ook altijd snel, een aanrader!

Coby Horlings-Luiting
29 oktober 2022

Prima alles

Marieke
28 oktober 2022

Vandaag helaas wat minder genoten. Mn de tjaptjoi had een rare bijsmaak en hebben we helaas niet opgegeten

Marleen
28 oktober 2022
Familie van der Vlist
27 oktober 2022

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Altijd goede kwaliteit!

R Riekwel
25 oktober 2022

Alleen bij de babi pangang te weinig saus, verders prima

Ilonca
24 oktober 2022

helaas ben ik weer ontevreden. De bami was praktisch koud en babi pangnang was bijna geheel uitgedroogd. Dit zijn we niet van u gewend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van der linden
23 oktober 2022

Was deze keer slecht gerold, smaak was wel oke.

John van der blom
20 oktober 2022

Goede verse sushi en goed ander eten

Bart de Veen
19 oktober 2022

Zoals altijd heerlijk eten op tijd klaargezet om af te halen.

Idzenga
19 oktober 2022

Het eten was, net als de vorige keer, lauwwarm. Verder goed. Bezorger mooi op tijd.

Frank Fricke
17 oktober 2022

Bezorging is perfect , eten is goed en .nog vrij warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wim
17 oktober 2022

De bestelling ging niet goed dit keer. In plaats van gebakken banaan bleken we hapjes met gehakt gekregen te hebben. En de nasi bevatte vlees in tegenstelling tot wat was gevraagd. Op vegetarisch gebied kunnen nog flinke stappen worden gemaakt.

Jansen
16 oktober 2022

Foe Young Hai was (weer) te doorbakken en hier en daar aangebakken (prei), jammer juist omdat ik er specifiek om heb gevraagd bij de ‘opmerkingen’ van het bestelformulier. Nasi is bij China Palace grote klasse! dat dan weer wel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieter De Groot
16 oktober 2022

Erg lekker, waar voor je geld.

CFA
16 oktober 2022
Pim van golberdinge
16 oktober 2022
Marco
15 oktober 2022

Bezorging duurde vrij lang. Op zich is dat niet zo’n probleem maar het eten was niet warm meer.

Muriel
14 oktober 2022

Op afgesproken tijd geleverd, vriendelijke bezorging en heerlijk eten! :)

van prooijen
14 oktober 2022

bezorging zoals altijd prima op tijd, de uien in dit gerecht waren te grof gesneden en veel te rauw waardoor de smaak van uien overheerste (jammer). we hebben bijna alle uien eruit gevist de bami en de saus waren wel goed

Jeannette
13 oktober 2022
Monique
13 oktober 2022

Ik vond de kip sate droger dan normaal. De bezorger leek mij niet echt zin te hebben om eten te bezorgen. Een lachje kon er niet vanaf.

Aartsen
12 oktober 2022

We waren altijd tevreden. De laatste paar keer wordt de bezorgtijd overschreden en dat zijn Weiner gewend. Dat is jammer

Danielle van Heyningen
12 oktober 2022

Zeer tevreden, gaan vast nog eens bestellen👍😊

de brouwer
12 oktober 2022

Heerlijk na werk

Dean
11 oktober 2022

Was weer heerlijk zoals altijd!!

Hendrik Gerard van Loon
10 oktober 2022

Heerlijk eten weer en lekker warm. Bezorging duurde wat langer, normaal op zondag. Nou, dan neem je toch met je visite nog een glas wijn?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

pim van golberdinge
9 oktober 2022
HPGD
8 oktober 2022

zoals gebruikelijk alles gewoon goed !

Mandy
8 oktober 2022

Lekker stoofvlees en babi pangang en prima op tijd! Tip: geef mogelijkheid om bij afrekenen op site al fooi te geven.

Hans Terhoeven
7 oktober 2022

Zoals altijd: perfect op tijd en heerlijk eten. Niets maar dan ook niets op aan te merken.👍👍.

H.M. Jacobs
7 oktober 2022

Geen opmerkingen dan dat het uitstekend was.

Rudee
6 oktober 2022

de zalm had van een betere kwaliteit kunnen zijn.

AJ
6 oktober 2022

Alles tot in de puntjes geregeld

Gerda Krielaart
4 oktober 2022

Lekker verrassende smaak.

Jeannette
3 oktober 2022

Was koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

robert S.
3 oktober 2022

gewoon een erg goede Japanse keuken. Luchtige Sushi's, de Uramaki Chicken roll is heel smakelijk. De tampura garnalen, krokant, en niet vet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa
2 oktober 2022
H.C.M. Beijer
1 oktober 2022

Alles verliep geheel volgens plan en de gerechten waren heerlijk. Maar dat is altijd zo.

Inez
1 oktober 2022
Karin
1 oktober 2022

Heerlijk gegeten en perfect op tijd bezorgd!

K vkouteren
1 oktober 2022

Mihoen was koud vlees was er lekker

Angela
30 september 2022

Eten was prima , maar anderhalf uur moeten wachten , helaas

Karin Pel
29 september 2022

Niks aan toe te voegen, was zoals altijd erg lekker en zag er goed vers uit 👍

Zulfiya Simonis
29 september 2022

Heel lekkere souchi

pim van golberdinge
27 september 2022

keurige bezorging zoals altijd

Gerard
26 september 2022

Heerlijk Eten en prima keurige en snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. J. Henneke
25 september 2022
Meinster
25 september 2022

Super lekkere poke bowls

Janssen
24 september 2022

Helaas is de kwaliteit altijd beter geweest, gisteren was niet wat we van jullie gewend zijn. (Andere kok?)

Murielle
24 september 2022

Altijd heerlijke verse sushi en andere zaken

Anneke kroon
24 september 2022

Een klein verbeter puntje graag bij de bestelling beetje sambal er bij leveren. Verder was het weer zo als altijd uitstekend .👍

Ruud van Dalen
24 september 2022

Het was weer genieten.

Wim
23 september 2022
MPJ de Jong
22 september 2022

Was heerlijk en alles warm. Op tijd bezorgd.

Hans Terhoeven
22 september 2022

Zoals altijd SUPER !

M duizendstra
21 september 2022
Patricia Jutten
20 september 2022

Heerlijk gegeten weer!! Zoals altijd, snelle bezorging en vriendelijke bezorger!

Henny den Dekker
19 september 2022

Kom hier al jaren en. ben nimmer teleurgesteld in hetgeen geleverd werd. Of je nu afhaalt of er gaat eten. De service is altijd goed

Ans
19 september 2022

het eten was koud. misschien omdat het wat later kwam en langer onderweg was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kees
19 september 2022

Helaas is het door thuisbezorgd geleverd waardoor alle bakjes vies waren aan de buitenkant jammer hoor

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A J VAN Leeeuwen
19 september 2022

kleine smet. de kroepoek ontbrak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dick
19 september 2022

Lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van Keulen
18 september 2022

Supersnel bezorgd, de Chinese bami (waar exttra voor betaalden) viel tegen, maar verder alles prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart de Veen
18 september 2022

Lekker eten wederom genoten

B wolters
18 september 2022

Goed eten en goede bezorging

Jan
17 september 2022
Mark
17 september 2022

Voor het eerst de kip gyoza geprobeerd. heel erg lekker!!!

Frank Snoeks
17 september 2022

Was weer, zoals altijd eigenlijk, geweldig.

Sandro Ceglia
17 september 2022
Idzenga
16 september 2022

Eten was lekker, maar net niet warm genoeg

Dave
15 september 2022

Altijd goed !

esther@schous.nl
14 september 2022

Op tijd en lekker!

Jan
14 september 2022

Keurig op de opgegeven tijd bezorgd, hele vriendelijke bezorger

L.Groot
14 september 2022

De kip in tausiesaus was lekker, de gado gado gaan we niet meer bestellen: het geheel was verzonken in pindasaus, er waren weinig taugé en boontjes te ontdekken, en de smaak was ook niet top. Dus dat was jammer. Verder bezorging: prima!

A.f.remijn
13 september 2022

Een bakje sambal erbij zal lekker zijn het eten is verders goed en lekker

jopie van de waerdtkll
13 september 2022

Zoals gewoonlijk prima verzorgd weer👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pim van golberdinge
11 september 2022
Van der veldt
11 september 2022

Op de site staat bij een combi gerecht 2 nasi of bami of witte rijst klopt dit ik had er maar 1

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

B wolters
11 september 2022

Goed eten snelle levering vriendelijk mijn complimenten

LWH VD HULST
8 september 2022

bezorging keurig op tijd en de kwaliteit van bami china palace was ruim voldoene n van prima kwaliteit

Katja de brouwer
7 september 2022

Goede service, heerlijk eten

Jaap
6 september 2022

Heerlijk eten en goed warm bezorgd.

Andor
3 september 2022

Het was helemaal perfect geregeld!!!

Henstra
3 september 2022
Bruno Simonis
2 september 2022

The long vegetable wasn't possible to chew.. we are a bit disapointed

Lenie van kesteren
2 september 2022

Het eten was toppie,we hebben er van genoten.Kan niet beter.

N. Boon
31 augustus 2022
F Vd Heuvel
31 augustus 2022
Mieke Hermans
31 augustus 2022

we hadden ,voor ons wat nieuws besteld ,cantonese rijst tafel .nu het heeft uitstekend gesmaakt en was zeer verrassend.uitstekend gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

HENK-JAN
30 augustus 2022

BESTE CHINEES EVER EN DE SUSHI OVERHEERLIJK

Jeroen
29 augustus 2022
Kurstjens
29 augustus 2022

Bedankt voor de snelle service en goede afhandeling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rina Hoff
28 augustus 2022

Het eten was weer heerlijk! En de bezorging o.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frank Snoeks
27 augustus 2022

Zoals gewoonlijk weer prima te nassen....

Marco
27 augustus 2022

Vind het wel steeds duurder worden vergeleken met andere

WE
27 augustus 2022

Lekker eten, geheel volgens planning kunnen ophalen.

Hanneke Tillemans
26 augustus 2022

Alles prima in orde👍👍👍👍👍

Rob
23 augustus 2022
Elly Groeneveld
23 augustus 2022

Snelle levering en heerlijk gegeten

Jan
23 augustus 2022

Keurig op de aangegeven tijd bezorgd, zeer veleefde bezorger en alles zeer warm.

Cisca Wilders
22 augustus 2022

Alles weer geweldig!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heemstede
21 augustus 2022

Heerlijke pokebowl. Smaakte prima. Alleen jammer dat je bij iDeal betalen ‘heel oudeewets’ -,25 € moet betalen Ook -,10 cent voor ‘plastic tasje….dat een papieren tasje blijkt en heel snel omgeruild werd voor ‘n plastic exemplaar. Heel raar allemaal

Janette
21 augustus 2022

Super snelle levering vriendelijke bezorger en weer heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dave
21 augustus 2022

Altijd goed en lekker !!

Idske
21 augustus 2022

Bij het online bestellen kon ik geen vegetarische loempia bestellen. Bij de gado gado wilde ik toevoegen: graag saus apart. Maar er was geen ruimte voor een opmerking.

ton van der Lans
18 augustus 2022

snel en goed

A Huel
17 augustus 2022
Lienie
17 augustus 2022

Lekker zoals altijd!

Maya de Bij
14 augustus 2022
Pim van golberdinge
14 augustus 2022

Eten was heerlijk bezorging top en vriendelijke bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L. Hofkamp
9 augustus 2022

Voorheen altijd bezorgd door iemand van het restaurant, prima in orde. Alles compleet en warm. De laatste keer bezorgd door Thuisbezorgd( ondanks de bestelling op jullie eigen site) en bij aankomst een beker saus klemgezeten in de grote Thuisbezorgdtas en alles zat onder de saus en het eten was stukken kouder dan normaal, terwijl het warm weer was. Niet blij! Ondanks de excuses van de jongeman. Ik bestel specifiek op jullie eigen site en niet bij thuisbezorgd.nl, omdat ondernemers veel geld kwijt zijn aan deze club. Zonde in deze dure tijden.Dus deze keer was ik minder tevreden dan andere keren.

Olaf Brakel
8 augustus 2022

Weer heerlijk gegeten en snel bezorgd

Ton
8 augustus 2022

Simpel te bestellen, te betalen , keurig op tijd bezorgd en lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
7 augustus 2022
Hanneke Tillemans
7 augustus 2022

Prima niks op aan te merken was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

ilonca van duist
7 augustus 2022

Het was niet als andere keren. De babi pangamg was slecht. Allemaal kleine stukjes slechte saus. De sate dito we bestellen regelmatig bij u en zijn dat niet gewend van China palace.

H.P.G.D.
7 augustus 2022
Elt
6 augustus 2022
Hilde Hopman
6 augustus 2022

De maaltijd was smakelijk, ruim qua porties en werd redelijk snel en goed warm bezorgd.

John Bakker
5 augustus 2022

Anderhalf uur wachten op je eten is wat lang. Verder is de kwaliteit goed.

Lee
2 augustus 2022
Marco Deuss
2 augustus 2022

Altijd lekker van smaak !

Meinster
31 juli 2022

Makkelijk te bestellen, altijd op tijd klaar en heerlijke POKEBOWL gegeten En dit absoluut niet voor het laatst

Bos
31 juli 2022

Babi pangang is goed van smaak,knapperige korst maar veel en veel te zout. Bami, smakeloos. Alleen de smaak van de mie. Mis de smaak van diverse kruiden. Porties zijn zeer goed .

Martha
31 juli 2022

De sushi was gewoon weer heel erg lekker. De bezorging een kwartier later, maar we wisten dat dit kon gebeuren. Geen probleem dus.

Nico van Aalst ,
30 juli 2022

Het was weer lekker voedsel eten , van jullie erg goed .

Gieske
30 juli 2022

6 stukjes ossevlees en de rest groenten Dit is nog minder dan minder en dat voor bijna 20 Euro Dat dus voorlopig nooit meer.

Veenhof
30 juli 2022

Gewoonweg verrukkelijk!

Mieke Hermans
29 juli 2022

heerlijk gegeten ,bezorging prima .gerecht erg lekker

R.L.O.
28 juli 2022

Het eten is echt prima. De bestelling wordt accuraat en snel geleverd. Kortom alles uitstekend in orde.

psd van golberdinge
27 juli 2022
Rina
27 juli 2022

Het was weer erg lekker en goed

Mark van den Akker
27 juli 2022

Het lijkt wel of dit restaurant elke keer beter wordt. Heerlijk gegeten !!

Dennis
27 juli 2022

Weer top, zoals we gewend zijn.

Hans
27 juli 2022
ISM Helms
25 juli 2022

Was heerlijk vers eten !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marieke
24 juli 2022

Heerlijk gegeten en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gieske
24 juli 2022

Perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martin
23 juli 2022

Adequate service

niek van Aalst
23 juli 2022

Het smaakte lekker .Groetjes

peter
23 juli 2022

Uiteraard weer als verwacht. Heerlijk van smaak. Snel in huis en nog goed warm. Vriendelijke bezorging. :)

Joop Kuijk
22 juli 2022

Kwaliteit oké. Helaas moest ik een kwartier wachten en thuis gekomen ontdekte we dat de nasi ontbrak.

Irene van der Bent
22 juli 2022

lekker eten, vlot bezorgd

Gerda Krielaart
20 juli 2022

Bezorging duurde wat lang, het was druk naar ik begreep. De sushi was het wachten waard

Hans Terhoeven
19 juli 2022

Zoals altijd super !

Robby
18 juli 2022

We hebben erg genoten van onze bestelling. Het was heerlijk en snel bezorgd. Een echte aanrader voor iedereen 👍🏽

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gieske
18 juli 2022

Eten was prima, maar kroepoek ontbrak en dat was wel heel jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
17 juli 2022
Tamara
16 juli 2022

Erg lekker!

niek van Aalst
16 juli 2022

Het voedsel was echt lekker .Dank jullie wel .Groetjes tot kijk .

Martin
15 juli 2022

Spareribs en Pekingeend met bami besteld. Ben al jaren vaste klant, maar dit keer viel het eten echt tegen. Zowel spareribs als Pekingeend waren niet krokant, maar nog vol van vet. Bami was amper gekookt en vrijwel zonder prei, ei en vlees. Ik heb het eten na de eerste happen in de vuilnisbak gegooid.

Anoniem
14 juli 2022
Bianca
13 juli 2022

Eten, bezorging en bezorger: top! Een echte aanrader

Dave
13 juli 2022

Altijd goed ! Echt een aanrader

Frank Fricje
12 juli 2022

Precies op de geplande tijd ontvangen en lekker warm zo dat wij gelijk konden aan schuiven wij hebben er van geniten

de Leeuw
10 juli 2022

Het eten was prima en werd op de afgesproken tijd bezorgd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

niek van Aalst
9 juli 2022

Het voedsel was erg lekker te eten ,dank jullie wel , TOP. Groetjes tot ziens .

Paula
9 juli 2022

Heerlijk gegeten!

Marianne Klink
9 juli 2022

We willen nooit meer van een ander Chinees Indisch restaurant eten. Werkelijk heerlijk.

Michel Swart
8 juli 2022

Hartelijk dank! Het was weer erg lekker

Eric
7 juli 2022
Jolanda Boot
6 juli 2022

Keurig op tijd bezorgd

Rudee
5 juli 2022

goed warm, maar prima smaak! Aanrader!

natasja Blom
4 juli 2022

Eindelijk een beetje vlees in mijn ossenhaas met zwarte bonen saus. Bedankt!!

Chan
4 juli 2022

Mn dochter vroeg zich af waarom er alleen "pittige" kroepoek was en niet de normale.. misschien dat daar een keuze in gemaakt kan worden. Verder was alles naar behoren het had goed gesmaakt. Bedankt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Belinda Van der Kort
3 juli 2022

Helaas was de nasi bij de vegetarische schotel niet volledig vegetarisch: er zaten stukjes vlees, ham in.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
3 juli 2022
Nico
2 juli 2022
Mijnheer Gevers Deynoot
2 juli 2022

lekker en op tijd !

Ed. Hartjes
30 juni 2022

Tot mijn spijt lijkt de service steeds minder te worden. Meer dan 5 kwartier wachten op een eenvoudige maaltijd is echt bizar. En dan ontbrak ook nog de standaard bijbehorende kroepoek. Ik zou online bestellen niet aanraden. Afhalen is een betere optie.

Martijn van leverink
30 juni 2022

Ik heb u een mail gestuurd met wat ik er van vond

Jos van Rijn
30 juni 2022

1 loempia heel goed gevuld, 2e loempia bijna vegetarisch (geen vlees, weinig ei)

Ingrid
30 juni 2022

Prima service, snelle levering, heerlijk gegeten, goede porties. Aanrader!

Fran
29 juni 2022

Eten was weer erg goed duurde wel erg lang voor het bezorgd werd

Berry
26 juni 2022

Zolas altijd op tijd, vers en lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C
26 juni 2022
CFAS
25 juni 2022
Anneke kroon
25 juni 2022

Ik kan geen verbeter punten bedenken , uitstekend heerlijk gegeten, alle lof 👍

Nely Luyben
24 juni 2022

Helaas vandaag slechte Thaise kip, altijd goed . Helaas deze kee geen thaise kip maar oude taaie kip

J.H.C. van Rijn
24 juni 2022

goed op smaak, goed gevuld, en lekker heet !

Zuiderhoek
24 juni 2022

In tegenstelling tot vorige poké bowl bestellingen viel het dit keer wat tegen, de advocado op de poké bowl was onsmakelijk. (Oud)

Hans Terhoeven
23 juni 2022

Zoals altijd topkwaliteit. Super lekker.

Merel
23 juni 2022

Lekker, gevarieerd gegeten

Nel Boon
23 juni 2022

Geen verbeter punten. Prima zoals het gegaan is .

Lisa
22 juni 2022

Wij bestellen hier al Jaren, en het is elke keer weer heerlijk!

De lange
22 juni 2022

het was weer heerlijk!

H.C.M. Beijer
22 juni 2022

Stipt op tijd thuis bezorgd . Heerlijk gesmuld zoals altijd . Dik tevreden.

John
21 juni 2022
Jan
21 juni 2022

Eten was heel lekker.

Marianne Klink
21 juni 2022

Precies op afgesproken tijd bezorgd en zoals altijd heerlijk

Verweij
20 juni 2022
Danny
20 juni 2022
L. Hofkamp
20 juni 2022

Om 18.20 eten bestelt, om 20.00 maar even gebeld om te vragen hoe lang het nog zou duren. Bezorger was onderweg, eten om 20.15 bezorgd.. Niet blij...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M de Jong
19 juni 2022

Chinese rijsttafel voor 4 personen. Meer dan genoeg, kan er met 6 van eten. Zeker een aanrader, goed warm en op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G.Gieske
19 juni 2022

Alles perfect, saus goed en alles super warm en de smaak is voortreffelijk Vg G Gieske

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bob
19 juni 2022

Zeer snelle levering, eten voldeed aan verwachting

Marieke
18 juni 2022

Na eerder lekker gegeten te hebben in het restaurant bestelden we nu thuis eten. Het werd supersnel bezorgd. Het eten smaakte nu eigenlijk nergens naar, erg flauw en de kip was taai. Zonde van het geld, bestellen doen wij dus maar niet meer.

Peter
18 juni 2022

Super verse Sushi, stipt op tijd en altijd vriendelijke bediening.

HWJM Phiferons
18 juni 2022

compleet - correct en tijdig bezorgd

Patrick
17 juni 2022

Gewoon helemaal Top! Eten is heerlijk en de service is uitstekend

Petra van Bentem
17 juni 2022

Was heerlijk en het eten was goed warm

Wim
16 juni 2022

Jammie jammie 😛

Raymond
16 juni 2022

Niks te klagen, was weer lekker.

jonny
15 juni 2022
G.Gieske
15 juni 2022

voortaan 2 kleine zakjes met kroepoek inplaats van 1

Janine Zeitler
13 juni 2022
Ben ter maat
13 juni 2022
Veldman
13 juni 2022
Pauline
13 juni 2022
Lina
13 juni 2022

Helemaal goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel Millenaar
13 juni 2022

Heerlijk gegeten (alleen heb ik het gevoel dat de porties kleiner worden en de prijs stijgt) De Pangsit Goreng was wat droog maar wel heerlijk krokant en deTau Shi Niu Rou perfect als altijd.

Xander
12 juni 2022

Eten was goed alleen eten was niet compleet, kroepoek was niet afgeleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Verver
12 juni 2022
Kevin Kuijsten
11 juni 2022

Weer super lekker! Zoals altijd! Toppers!!!

Olaf
10 juni 2022

Heerlijk gegeten, snel bezorgd

Nely
10 juni 2022

Heerlijk gegeten

Ashley
9 juni 2022

De mie was te ver kapot gekookt waardoor het een soort van soepje was. Verder was het vlees erg zacht en lekker. Wij eten er altijd 2 dagen van omdat het veel is. Normaal kunnen we dit makkelijk in de koelkast bewaren helaas was 1 bakje vlees na 1 avond al zuur.

Marga
8 juni 2022

Super snel, en weer lekker, ossenhaas gember mmmmm

Jan
7 juni 2022

Alles was prima,we hebben heerlijk gegeten.

Wil
7 juni 2022
Karin
7 juni 2022

Eten was weer erg lekker 😋

Nick en Erik Schaart Van Arkel
6 juni 2022

Heerlijke pokerbowl!

Dennis
6 juni 2022

Heerlijk menu met babi pangang spek bami Wederom heerlijk

Lisa
6 juni 2022

Altijd goed